Нушенятко
Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.
НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.
1.НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ілюстрований путівник
2.Роз'яснення МОН щодо ведення класного журналу в першому класі Нової української школи
3.Нормативні документи, програми, підручники для першого класу
4.Модельні навчальні програми. Тижні 1-33
5.Порадник для вчителя
6.Навчальні матеріали та методичні рекомендації для роботи з першокласниками в адаптаційний період
7.Календарно-тематичне планування (НУШ-2, матеріали створено вчителями пілотних шкіл Вінницької області)
8.Календарно-тематичне планування з математики для першого класу (за О. Гісь)
9.Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків інтегрованого предмета "Я досліджую світ" (НУШ-2, 7 годин на тиждень)
10.Колекція інтерактивних завдань з математики, розроблених на платформі learningapps (розробники: О. Попкова та студенти Університету Ушинського та Ізмаїльського педагогічного університету)
11.Мистецтво 1 клас. Мультимедійні уроки
12.Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів першого класу
13.Примірний перелік засобів навчання першого класу НУШ
14.Методичні посібники щодо роботи з LEGO
15.Інформація для батьків про Нову українську школу
16.ПАЛИЧКИ КЮІЗЕНЕРА. ЩО ЦЕ І ЯК ЇХ ВИКОРИСТОВУВАТИ. ІДЕЇ ІГОР І ВПРАВ
7. Якщо весело живеться, роби хлоп
Для чого потрібні рослини.
Як захищати рослини.
Як люди дбають про охорону тварин у твоєму краї?
Коли і чим живляться тварини?
Тиждень 34. Плануємо екскурсію.
ВІД КОМАНДИ THE LEGO FOUNDATION В УКРАЇНІ
Індивідульні картки «Мій сигнал учителю»
2.Роз'яснення МОН щодо ведення класного журналу в першому класі Нової української школи
3.Нормативні документи, програми, підручники для першого класу
4.Модельні навчальні програми. Тижні 1-33
5.Порадник для вчителя
6.Навчальні матеріали та методичні рекомендації для роботи з першокласниками в адаптаційний період
7.Календарно-тематичне планування (НУШ-2, матеріали створено вчителями пілотних шкіл Вінницької області)
8.Календарно-тематичне планування з математики для першого класу (за О. Гісь)
9.Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків інтегрованого предмета "Я досліджую світ" (НУШ-2, 7 годин на тиждень)
10.Колекція інтерактивних завдань з математики, розроблених на платформі learningapps (розробники: О. Попкова та студенти Університету Ушинського та Ізмаїльського педагогічного університету)
11.Мистецтво 1 клас. Мультимедійні уроки
12.Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів першого класу
13.Примірний перелік засобів навчання першого класу НУШ
14.Методичні посібники щодо роботи з LEGO
15.Інформація для батьків про Нову українську школу
16.ПАЛИЧКИ КЮІЗЕНЕРА. ЩО ЦЕ І ЯК ЇХ ВИКОРИСТОВУВАТИ. ІДЕЇ ІГОР І ВПРАВ
20.Оцінювання "нових українських першачків"
"Для першачків ми передбачаємо стимулювальне оцінювання – жодних абстрактних каральних оцінок. Що є надзвичайно важливо, батьки мають бути повністю поінформовані про навчальний прогрес дитини. Саме для цього передбачено свідоцтво досягнень. Воно заповнюється за 51 показником. Серед них є такі, наприклад, як «вміння брати на себе відповідальність» чи «вміння співпрацювати з іншими». Поряд з тим є звичні для нас «уміння писати диктанти», «уміння рахувати в межах ста». Таким чином батьки будуть поінформовані, про сильні сторони дитини, а де потрібно більше попрацювати", – зазначила пані Гриневич.
Для того, аби реалізувати такий підхід, МОН підготувало спеціальну форму – Свідоцтво досягнень, що складається з двох частин:
Перша – особисті досягнення – заповнюється двічі протягом року. У жовтні – проміжне оцінювання та у травні – підсумкове оцінювання;
Друга – предметні компетенції – заповнюється лише в травні, у рамках підсумкового оцінювання. Детальніше.
22.Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують.
25.
Руханки в НУШ
Іноді можна помітити, що діти неабияк втомлюються на уроці чи навіть гірше – починають втрачати інтерес до навчання. Однією з головних причин цього явища є значне розумове і фізичне перевантаження, якому піддаються учні в школі. Щоб його уникнути, необхідно часто змінювати види діяльності та відпочивати активно. Саме для цього й існують руханки. Вони дозволяють швидко відпочити, покращити самопочуття дітей, налаштуватись на нові звитяги в навчанні, та, звичайно ж, об’єднати клас. Крім того, активний перепочинок у процесі навчання дозволяє вивільнити зайву енергію дітей, спрямувавши її у потрібному напрямку.
3. ФІзкультхвилинка " Райдуга"
4. Ранкова зарядка " Вгору - вниз"
5. Ведмідь Чарлі " Агаду"
6. Розминка " Привіт"
7. Якщо весело живеться, роби хлоп
МОДЕЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 1-ГО КЛАСУ
І семестр
ТИЖДЕНЬ 2 ТЕМА ТИЖНЯ: «МІЙ/НАШ КЛАС»
ТИЖДЕНЬ 5 ТЕМА ТИЖНЯ: «ОСІНЬ»
«Осінь». 5 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації ( сайт На Урок)
ІІ семестр
- Лепбук "Навіщо їсти?"
- Лепбук "Навіщо їсти": шаблон і наповнення-модельний тиждень НУШ
- "Навіщо ми їмо?" від видавництва " Підручники і посібники"
- "СВІТ РОСЛИН"Цікаві ігри та завдання для ранкових зустрічей
- Презентація «Цікаві факти про рослини» до тематичного тижня «Рослини»1клас
- Гра з LEGO "Рослини. Впізнай дерево за листочком"
- Тест-гра "Що посадив Копатич?" (усний рахунок в межах 20), Математика + Я досліджую світ
- Що потрібно рослинам для життя конспект заняття
- Тематичний тиждень "Світ рослин". Дидактична гра "Де живуть рослини?"
- Тиждень "Світ рослин". Загадки про рослини.
- Дидактична гра. "Овочі, фрукти, ягоди"
- Світ рослин. Видавництво " Підручники і посібники"
- Якими бувають рослини
Яку будову мають рослини.
Для чого потрібні рослини.
Як захищати рослини.
Як розрізняти дерева, кущі і травянисті рослини
Природознавство. Рослини
ОВОЧІ для дітей! Розвиваючі мультики українською мовою
Укр. дитячі пісні - Овочі
Якими бувають тварини.
Для чого потрібні свійські тварини?
Які дикі тварини?
Чим звірі відрізняються від інших тварин?
Пісні:
- "Писанка", Марія Бурмака, https://youtu.be/QxUXCEOonwQ
Музей писанки в Коломиї.
ТИЖДЕНЬ 31 ТЕМА ТИЖНЯ: «МОЯ РОДИНА»
«Моя родина». 31 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Матеріали до тижня "Моя родина"
«Моя родина». 31 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації
Матеріали до тижня "Моя родина"
Тиждень "Моя родина". " Я люблю свою родину І привітну, і гостинну. Ви, малята, не чекайте. Хто є хто? Відповідайте!"
Вчителю 1 класу НУШ. Тиждень №31 «Моя родина». Дидактична гра «Збери слова» (з використанням LEGO)
Вчителю 1 класу НУШ. Тиждень №31 «Моя родина». Дидактична гра «Збери слова» (з використанням LEGO)
Корисні підказки. Один день дорослого життя
\
Урок образотворчого мистецтва Подорож до моря
Дидактична гра " Що зайве?" До уроку ЯДС у 1 класі
Дидактична гра "Хто де живе?" До уроку ЯДС у 1 класі
Підручники
Математика 1 клас (Скворцова, Онопрієнко)
Я досліджую світ. Частина 1. (Ольга Волощенко, Олександра Козак ,Ганна Остапенко)
Я досліджую світ. Частина 2. Ольга Волощенко Олександра Козак Ганна Остапенко
Мистецтво. Підручник інтегрованого курсу для 1 класу
закладів загальної середньої освіти (авт. Кізілова Г.О. Шулько О.А.)
Електронні версії підручників
Використанням цеглинок LEGO на уроках читання. Частина 1
Вправа "Склади слова". Заняття з цеглинками
Тематичні тижні НУШ Лего
ВІД КОМАНДИ THE LEGO FOUNDATION В УКРАЇНІ
ВІД КОЛЕГ З ПІЛОТНИХ ШКІЛ РІЗНИХ ОБЛАСТЕЙ УКРАЇНИ
ВІДПОВІДНО ДО ТЕМАТИЧНИХ ТИЖНІВ
Тиждень 2 "Мій/наш клас" (Олена Шуляк, тренер LEGO Foundation)
Тиждень 3 "Мої друзі"(педагоги Дніпропетровщини та тренери the LEGO Foundation)
Тиждень 4 "Моє довкілля" (тренери the LEGO Foundation)
Тиждень 5 "Осінь"(педагоги Житомирської області)
Тиждень 6 "Я і моя Батьківщина"(тренери the LEGO Foundation)
Тиждень 7 "Ми підприємливі"(педагоги Запорізької області)
Тиждень 8 "Техніка, яка допомагає"(тренери the LEGO Foundation)
Немає коментарів:
Дописати коментар